Einde in zicht! - Reisverslag uit Lagos, Nigeria van Ger en Carola Wijk - WaarBenJij.nu Einde in zicht! - Reisverslag uit Lagos, Nigeria van Ger en Carola Wijk - WaarBenJij.nu

Einde in zicht!

Blijf op de hoogte en volg Ger en Carola

08 November 2012 | Nigeria, Lagos

We zijn een stapje dichterbij de thuiskomst naar Nederland.
Dinsdag hebben we te horen gekregen, dat de papieren in orde zijn en dat wij kunnen afreizen naar Abuja. Dus, gelijk maar 3tickets boeken en zsm vertrekken naar Abuja. Woensdag om 13.00 uur zijn wij richting Abuja vertrokken. Voor Praise de allereerste keer vliegen en gelijk een voorproefje voor de vlucht naar Nederland. Ze was wel wat gespannen en een beetje druk. Toen we langs de douane moesten en gefouilleerd werden, vond ze het allemaal maar niets. Die uniformen vond ze maar een beetje eng.
Daarna ging alles goed, ze was enthousiast en begon veel te praten over de vliegtuigen. In het vliegtuig werd mijn naam nog opgeroepen en moest ik me voor in het vliegtuig melden. Alle 3 de koffers waren op mijn naam ingecheckt en dat wilde ze nog even verifiëren. Ik zei dat dit klopte en kon weer terug naar mijn plaats (rij 29). Ik voelde me wel bekeken.
Het vliegtuig vertrok en Praise was helemaal onder de indruk, ze vond het wel leuk. Vooral toen ze nog water en een broodje kreeg aan boord. Na 50 minuten zijn we in Abuja geland. We zijn blij, dat Praise het leuk vond.
In Abuja logeren we in Grand Ibro hotel, dit is een mooi hotel met restaurant en zwembad.
Vandaag zijn we om 08.15 uur opgehaald om naar de Nederlandse ambassade te gaan voor legalisatie van de papieren en een visum voor Praise.
Om 11.30 uur kwamen we buiten, morgen om 12.00 uur moeten we terugkomen. Als alles goed is, hebben we dan het visum en kunnen we afreizen naar Nederland. Dus, we hopen dat dit gaat lukken.
Mocht dit lukken, dan zullen wij zaterdagochtend op Schiphol arriveren. Mocht dit niet lukken, dan zullen we begin volgende week naar huis komen.

Groetjes vanuit een zonnig Nigeria en hopelijk tot zeer snel!!!!
(We hebben voor Praise een winterjas bij)

• 08 November 2012 - 19:23

Koos En Liesbeth:

Gaaaafffffffff, eindelijk weer naar huis, wat zullen jullie blij zijn!
    Had net een prive mail naar jullie gestuurd,
    kijk op jullie blog en zie dat jullie waarschijnlijk snel thuis kunnen zijn super!!!
    Een hele voorspoedige vlucht en tot gauw, we zijn heel nieuwsgierig

• 08 November 2012 - 20:58

Wim , Carolien En Cynthia:

Hoi,
    dat is gewldig nieuws, terug naar Nederland met Praise ( in een winterjas) nog een paar daagjes van het weer genieten en dan het vliegtui in.
    een voorspoedige reis gewenst.

Groetjes Wim, Carolien en Cynthia

• 08 November 2012 - 22:11

Els En Hans:

Wat een goed nieuws zeg! Kan ze volgende week al gelijk Sinterklaas inhalen :). Een goeie reis terug naar huis in ieder geval.
    Liefs en een dikke kus
    Hans en Els

• 08 November 2012 - 22:20

Rien, Dianne En Job:

Heey geweldig gezinnetje,

Staan jullie al te trappelen, nou wij hier wel, gelukkig einde in zicht, kan bijna niet meer wachten .

Geniet nog even van de warmte en tot snel joepie.

Hier vanuit halsteren

• 09 November 2012 - 10:13

Kees, Priscilla, Josine & Jordy:

Goed om te horen dat het allemaal voorspoedig verloopt. Mag ook wel een keer!

Heel succes en plezier de laatste dagen in Nigeria en alvast een goede vlucht naar het koude, maar gezellige Nederland!

Hopelijk gaat Praise het hier ook goed naar haar zin hebben!

P.S. mooie kleren heeft Praise aan ;-)

Groeten uit Huijbergen

• 09 November 2012 - 10:22

Elvera:

Wat een leuke foto, eindelijk van het gezinnetje alleen. wij hopen echt dat we jullie van het weekend al zien,maar anders dan toch begin volgende week, we kunnen niet wachten.
    Liefs van ons vieren

• 09 November 2012 - 12:41

Margo:

fijn om te horen dat het eind en nieuwe in zicht is,en dat alles goed verloopt.
    ik wens jullie alvast een zeer voorspoedige reis toe en hopelijk tot heel snel.

(we missen jullie hoor)
    groetjes Margo

• 11 November 2012 - 09:55

Jack En Ilse:

Hey geweldig!!!! Jullie zijn nu thuis denk ik en wij zijn erg benieuwd hoe Praise alles ervaren heeft en hoe ze de poezen vind?? We horen snel van juliie. Geniet maar lekker.

Liefs jack en ilse